Nea_26.09.09 Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg er så sinnsykt kvalm om kveldene.. noen som har noen gode råd mot dette??? Skal jobbe kveld hele neste uke å gruer meg masse!!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Kanskje du skal gire ned et par hakk? Om du er kvalm på kvelden nå, og jobber på dagen kan det rett og slett være fordi du er sliten. Men Sea Bands får du kjøpt på apoteket, det funker på noen. Grønne epler funker for meg. Farris og eplenektar for andre. Spise ofte og lite. Sikkert flere som har gode råd, men du får bare prøve deg frem! Lykke til!
♥2 små gull♥ Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Sykemeld deg! Du trenger hvile og ro når du er gravid, og hvis du er dårlig så det blir et ork å dra på jobb er det bedre å sykemelde deg og heller la kroppen få hvile. Det er det eneste som hjelper på meg hvertfall, sove og kun slappe av mest mulig. Så fort jeg gjør noe annet enn å slappe av kommer kvalmen og ubehaget tilbake med en gang. I mitt forrige svangerskap hjalp akupunktur mot kvalmen, skal på første behandling neste uke. Håper det hjelper denne gangen og.
Linkipinky Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Ja, du må nok slappe av litt mer... For meg funker appelsiner...og solo=) Håper du føler deg bedre snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå