Gå til innhold

I morgen starter VÅREN! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvertfall på kalenderen... 1. mars = 1. vårdag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel *kikke ut vinduet på snøen som laver ned*, vår og vår... ;-)

 

Gleder meg til den kommer da, elsker våren!

Skrevet

Ja og jeg som gledet meg til en vårbaby. Her ligger det 1.5 meter snø på flat mark

Skrevet

Jippiiiiii!!!

 

Våren er her...

 

På parpiret da ihvertfall.

 

 

:-D

Skrevet

Her i Bergen stemmer det ganske bra. Her er det vårlig, har begynt å gå med småsko og pakka vekk vinterjakka for flere dager siden. Jippi!

Skrevet

Vil flytte dit "selma" bor...

Skrevet

Ååååååå, jeg savner Bergen om våren...

 

Våren er absolutt best i Bergen. Det er favoritttiden min der, og jeg gledet meg alltid til den da jeg bodde der.

 

Men siden sommeren og høsten er bedre her jeg bor nå, så får jeg vel heller bli boende her da;)

Skrevet

vår? Kallenderen??? ja her har hvertfall kong vinter fortsatt det store overtaket ikke et lite vårtegn å se, kan ha noe med mengden snø som ligger på bakken her.

 

men jeg liker vinteren godt jeg da. hvertfall nå med snø og unger som leker og koser seg ute og får røde roser i kinnene sine. men kan jo si at våren den er jo også vakker da med små grønne spirer og noen flekker med blåveis ol. det er jammenmeg fint alt sammen. men våren kommer jo nå sånn etterhvert nå fremmover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...