cilles Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Trenger å komme meg litt i form og gjerne ta av en del kilo. Bruker vanligvis å gå tur for å trimme litt, men det er jo ikke så lett med all snøen for tiden. Og når det er sagt, en må vel gå fryktelig langt for at det skal ha særlig effekt. Jeg har i alle fall gått masse tur og går ikke ned et gram.. Prøvde trimsykkelen til mamma i forrige uke, og det virker som det kanskje kan være noe. Var veldig svett etter en halvtimes tid. Nå skal det sies at jeg er i elendig form.. Noen som har peiling på trimsykler. Om en er helt utrent er det best med ergometersykkel eller spinningsykkel ? Forbrenner en mer med sykling enn gåing ? Følte vel at jeg ble like svett etter 10 min som jeg vanligvis er etter 40 min rask gange. Noen gode kjøpetips ?
trillemamma Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har liten erfaring med sykler, men ta med deg babyen, og hvis det er mye snø kan du ha h*n i bæresele. :-) Også går du fort i bakker, bratte bakker. Det gjør virkelig susen og du blir bra svett også.
trillemamma Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Også er det jo bare fordel å ha med seg vogn, for da blir det jo tyngre og du bruker ekstra muskler.
Bøggly Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Har mye erfaring med trimsykkel ja! -Den blir IKKE brukt.....ikke brukt....ikke brukt.....stuet vekk. :-(
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har god erfaring med trimsykkel. Gikk ned 10 kg med den jeg på et par måneder Men da hadde jeg virkelig motivasjon, spiste riktig og sykla ett par ganger i uka. Hvis du skal skaffe deg en trimsykkel så invester i en som har litt programmer/forskjellige løyper. Det er viktig med litt variasjon. Funker bra for meg. Den blir fortsatt brukt
Alletiderz Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Anbefaler også Elipse maskin (en sånn du omtrent jogger på, ikke tredemølle!) Effektiv og stillegående, så du kan plassere den forran TV´n, og løpe en tur mens minsten sover på dagen! Ikke tar den mye plass heller. Mitt tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå