Attekattenoa Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Dere som har Mei Tai - hvilken type har dere?? Jeg er så usikker på hvilken jeg skal kjøpe; sikler veldig på en Eye2Eye men vet de er vanskelige å få tak i, Goklompen og Taitasi sine er også fine! Hm, ikke lett... Vil ihvertfall ha en med sovehette og polstrede stropper, gjerne sjalstropper også..
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Hjemmesydd! :-) Er faktisk veldig lett å sy selv, til og med for en med lite ferdigheter og ti timmeltotter slik som meg selv, hehe... Det fine da er at man kan skreddersy den etter ens egen smak og behov.
mai mammaen til to Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=89 vi har en slik. har brukt den siden mini var 4 mnd... helt genial. storesøster på 2.5 syns det er kjempe stas å sitte i den og.hehe
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har en favoritt og det er babyhawken min. Men i tillegg til den har jeg mange hjemmesydde og noen kjøpte av diverse fullstendig ukjente merker;)
stjertløvetann Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Har babyhawk, og er veldig fornøyd med den
TøffiTrynet☠ Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Må nesten anbefale Taitasi jeg da, -siden det er en venninne av meg som syr dem. De er veldig fine, og kvaliteten er meget bra. Hun er veldig nøye! Også kan du velge stoff selv, så syr hun den sånn som du vil ha. Bare kontakt henne om det er noe du lurer på. Lykke til med valget ditt!
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Har babyhawk og gikk inn på babyhawk.com og bestillte fra Usa. Der kan du velge farger, ekstra lange seler for 5 dollar extra, lommer etc. Jeg kjøpte en på foreldre og barnmessen i fjor, den ble lånt bort og desverre frastålet. Jeg ville gjerne ha det nøytrale mønstret og siden de hadde det meste av utvalg der bestillte jeg like godt fra USa, blir ikke store prisforskjellen.
Pernille Sofie Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 jeg bestilte også fra babyhawk.com og er kjempe fornøyd med vår babyhawk
baby3### Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har en Go`klump, og det er et fantasitisk håndtverk. Det er superbehagelig for både meg og barnet. Stort pluss for at man kan velge stoff og broderi selv. Jeg kunne aldri vært den foruten. Må si at jeg ikke har prøvd andre typer, så jeg har ikke noe å sammenligne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå