Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet mitt gikk igår kveld, men enda har det ikke hendt noe. Har vært til kontroll idag, men de vil vente med å sette igang fødsel til imårn. Skjønner jo det, er jo best at det starter naturlig :) Men har noen noe tips for hvordan jeg kan få noe fortgang i dette? Står bom stilt, ikke en eneste rie.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aktivitet

Skrevet

Hei på deg..

Riene mine startet 41 timer etter at vannet gikk. Da kom de helt tydelig og tok seg kjapt opp og 6 timer etter var gutten ute.

i de 41 timene hadde jeg ingen tegn på nærstående fødsel... sier det bare fordi det ikke behøver å være noen tegn på at fødsel eller rier er nær forestående

(Med nr 2 fikk jeg ingen forvarsler og hadde en fødsel på under en time)

Jeg har også alltid hørt at folk traver rundt med rier, men da vannet mitt gikk fikk jeg beskjed om å hvile og samle krefter til fødsel og at det ikke var noen hensikt for meg å trave rundt.

Mulig det var fordi jeg ikke hadde rier men ...

Lykke til nå er du mamma innen kort tid

Skrevet

Så kult! Kjenner jeg blir nesten litt sjalu.. har 2 dager til termin. Du får ha lykke til med fødselen!

Skrevet

Helt seriøst så vet jeg om mange som fikk riene i gang ved å vaske vinduer. Tuller ikke. Venninna mi, blant mange, gjorde det og fortsatte å gå opp og ned en bratt bakke når riene begynte for at de ikke skulle stoppe. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...