Gå til innhold

termin 5 nov :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei.

da er jeg blitt gravid på første forsøk. har en gutt fra før.

lurer veldig på når vi skal si det til han.. noen som har råd? han er 7 år.

 

symptomer.

litt uggen, boblende følelse(oppblåst) og litt stikking.

ømme pupper ellers alt topp.

håper det går bra.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og gratulerer så masse! Jeg har termin dagen etter deg, hvis alt går bra, og det håper vi jo selvsagt:)

Vi har en på 10,5 og en på 3, og vi kommer til å si det til dem etter vi har vært hos legen første gang. Skal dit allerede på fredag, for å be om tidlig UL pga. XU tidligere. Vi kommer også til å informere de nærmeste da, vi synes det er hyggelig å dele den gode nyheten, i tillegg til at jeg mest sannsynlig blir dårlig, som tidligere, og da vil de skjønne det uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! :) Har termin samme dagen som deg,altså den 5:) Har ei lita ei som blir 2 i oktober!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei jente på 8 år, og en gutt på 2.

Jeg tror det er best å la jenta få vite det samtidig som vi offentligjør det til storfamilien. Hvis hun ikke skjønner det av seg selv da, for hun er ei veldig snart og observant lita dame.

Gutten kommer ikke til å forstå det likevel, før mamma begynner å få stor mage og vi kan snakke om at det er en baby inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:) & gratulerer så mye til dee også:)

vi kommer nok også til å si det tidlig, er mest redd det skal gå galt og at vi har påført sønnen vår unødvendig belastning. men det går nok bra:)

har bestilt ul på volvat 16 mars. håper vi ser hjerte slå da... gruer meg faktisk litt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...