Gå til innhold

7.mars ble 23.februar


smurf 77 * har født

Anbefalte innlegg

hei, mandag 23.februar kom lille Cornelius til verden. jeg ble satt igang torsdag 19.feb, men etter mange og lange dager med rier som ikke gjorde annet enn å slite meg ut, ble vannet tatt mandag formiddag. det hjalp ingen ting, mine rier var og ble borte. ble satt på drypp og ikke før på kvelden kl 2030 hadde jeg 10 cm åpning og pressveer. men das var lillemann stresset og kunne ikke være der inne mer, så han ble tatt med haste keisersnitt kl 2100...alt gikk vedlig fort, men ut kom en liten stor kar på 4010 gram og 50 cm, med sort krøllet hår og sorte øyne. stor og fin til å være ca 14 dager før termin.

 

nå har vi endelig kommet hjem og koser oss som en familie på 5. Cornelius er heldig som har to flotte storesøsken på 4 og 6 som passer godt på ham og koser med han dagen lang.

 

 

takk for meg og lykke til med innspurten jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Hørtes ganske dramatisk ut syns jeg, men deilig at alt gikk så bra til slutt:)

 

Er det lov å spørre hvorfor du ble satt igang før terminen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg ble satt igang med begynnende svangerskaprforgiftnig, kløe, ødemer og et stort barn. jeg hadde ikke fått han ut om jeg gikk til termin, noe jeg heller ikke greide, så da lillegutt ble stresset i magen måtte legene ta haste snitt!

 

det var ingen drøm å bli igangsatt. vondt og lenge å ligge med maserier til ingen nytte!

 

lykke til du og håper du får en fin fødseleopplevelse.

 

nå nyter jeg livet som 3 barns mamma og er glad jeg har Cornelius i armene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, greit å få han ut og bli ferdig med det! Det er jo nå det kosleige begynner=) Jeg har blitt igangsatt begge gangene selv, første gang pga svangerskapsforgiftning 15 dager før termin og andre gang pga overtid. Har heldigvis hatt 2 raske og greie fødsler til tross for igangsetting, og frykter ikke det. Er faktisk mer redd for at fødselen skal starte selv, og at jeg ikke skal " skjønne det", hehe.... lite stas å føde hjemme på badet liksom:)

 

Kos dere masse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...