mamma til to blånisser :) Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 du og mannen deres sleit med forholdet, og dere aldri hadde mulighet til å få barnevakt, og han tok med seg kusinen sin som han aldri snakker med til vanlig med på fest med jobben, i stedet for å være hjemme med deg? eg syns det virker litt rart.....
Clue Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Jeg ville lurt på hvorfor kusinen ikke kunne være barnevakt og du bli med på fest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå