Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt hvis....


Anbefalte innlegg

Skrevet

du og mannen deres sleit med forholdet, og dere aldri hadde mulighet til å få barnevakt, og han tok med seg kusinen sin som han aldri snakker med til vanlig med på fest med jobben, i stedet for å være hjemme med deg? eg syns det virker litt rart.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hvor du vil... om det er fordi du føler deg truet av at han har med seg en annen DAME på fest? Eller at han har med seg NOEN på fest? Eller at han dro på fest?

 

De er jo "lovlige", men likevel i slekt.

Kanskje han trenger en jentevenn å prate med for å forsøke å forstå hva som skjer?

Godt å få avreagere med en fest, bare det ikke er hver helg. Dere har jo kvelden i morgen, og resten av uken. Helt ok med en fest selv om forholdet skranter, bare det ikke er hver helt. Man må jo sette av tid til å jobbe med forholdet, om det er det dere begge ønsker. Hvis du nå er usikker på om det er det han ønsker så spør om det i morgen.

Jeg lukter ikke "ugler i mosen", men så har ikke jeg sett eller snakket med han.

Skrevet

at det var omtenksomt å ta men kusinen i stedet for en annen dame?

 

mor får jo ikke barnevakt og får jo ikke bitt med uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...