mamma til to blånisser :) Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 du og mannen deres sleit med forholdet, og dere aldri hadde mulighet til å få barnevakt, og han tok med seg kusinen sin som han aldri snakker med til vanlig med på fest med jobben, i stedet for å være hjemme med deg? eg syns det virker litt rart.....
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Vet ikke helt hvor du vil... om det er fordi du føler deg truet av at han har med seg en annen DAME på fest? Eller at han har med seg NOEN på fest? Eller at han dro på fest? De er jo "lovlige", men likevel i slekt. Kanskje han trenger en jentevenn å prate med for å forsøke å forstå hva som skjer? Godt å få avreagere med en fest, bare det ikke er hver helg. Dere har jo kvelden i morgen, og resten av uken. Helt ok med en fest selv om forholdet skranter, bare det ikke er hver helt. Man må jo sette av tid til å jobbe med forholdet, om det er det dere begge ønsker. Hvis du nå er usikker på om det er det han ønsker så spør om det i morgen. Jeg lukter ikke "ugler i mosen", men så har ikke jeg sett eller snakket med han.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 at det var omtenksomt å ta men kusinen i stedet for en annen dame? mor får jo ikke barnevakt og får jo ikke bitt med uansett
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Normalt hadde han bedt kusina sitte barnevakt istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå