Gå til innhold

Gjør deres menn også dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min leker ofte med tissen sin. Sitter med hånda under buksa og fikler. Er ikke sånn at han bare klør seg litt der, men sitter å fikler leeeenge. hehe.. I badekaret er det helt ekstremt. Må bare spørre dere om det er vanlig. Ingen av de andre jeg har vært sammens med har holdt på sånn. Hvertfall ikke i nærheten av meg. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig han ønsker å komme i boks med ubåt teorien under vann:-)

Kanskje han ikke hadde så mange leker i oppvelsten slik at den var den eneste leke og kompis:-)

Skrevet

Hvor gammel sa du at typen din er?

Nei, min driver heldigvis ikke på sånn

Skrevet

hørtes mer ut som gutten min på 2 år dette, hihi:)

Skrevet

æh, ikke sånn uten videre nei, og hvertfall ikke midt i stua..

Skrevet

Nei... det der hørtes egentlig mer ut som de to eldste guttene våres når de nettopp hadde sluttet med bleie på sommeren og "oppdaget" tissen sin, da har de sittet litt sånn til vi har sagt at de ikke får sitte slik i stuen og de vokste fra det ;-) Kanskje han aldri vokste i fra det?

Skrevet

JA DET GJØR HAN.

Og eg tror de er flere men som gjør de men, der tør ikke innrømme det.. eg skrev og ett spørre innlegg om dette og de var sikker 70% som skrev at mennene sine gjorde det..

Skrevet

Min gjør også! Han sitter å holder på med tissen sin, går rundt med hånda i buksa,, står.. men bare når det er oss to hjemme da. hehe.

Skrevet

ja han gjør det å ha gjort det hele livet...alle barnebilder av han har han tissen i den ene handa og tutteflaska i den andre

Skrevet

He he, en liten digresjon...; tenk hvis dette innlegget var skrevet av en gutt/mann, og 70% hadde svart, at damene deres pleide å gå med hånda nede i trusa og fikle med seg selv...

Skrevet

å,det er jo bare helt for jævlig grisete,da!!! Fy f..om jeg hadde en slike en i hus..vasker sikkert ikke hendene etter dobesøk heller...uansett spiller det jo ingen rolle siden de sprer urinsædkjønnslukt over hele huset og alle dørhåndtak og i kjøleskapet ditt.. tenk på det neste gang du spiser brunost...

Skrevet

Ja, han gjør det... Han er min første og eneste kjæreste, så tenkte at dette var normalt jeg...

Spurte ham hvorfor han gjorde det, fordi det var godt! Men har sett det sjeldent etter vi fikk barn. Bare på kveldene kanskje når vi sitter alene. Tror ikke han tenker over det. Sitter bare å ser på tv og klør seg på nøttene. Tror i grunn det er ganske vanlig...

Når jeg tenker meg om sitter jo menn på film/tegneserier o.l. med handa i buksa, så det er nok noe med det...

Skrevet

BF til mine barn var sånn. Men de andre jeg har vært sammen emd har ikke gjort det.

Skrevet

Nei, heldigvis ikke! Det er jo skikkelig ufint. Hadde ikke klart å ha en så udannet mannsgris i hus.

Skrevet

Ufint er en ting, men fyttihelvete så uhygienisk!!!! Æsj!! Veldig glad mannen min ikke gjør det, ja! Ble helt kvalm her jeg nå... ÆSJ!!!

Skrevet

Skal vi seeee, nå skal jeg stikke hånda ned på tissen min (nermeste nabo til rompa, bare for å være sikker på at alle henger med her). *tafse, tafse* dette var deilig, ja. Så skjærer jeg meg noen skiver på kjøkkenet. *tafser litt mer* Skal jeg ha 2 eller 3 skiver? *tafse* Skjærer meg 3, jeg. *tafse* Hva har vi av pålegg nå da? *ser i kjøleskapet i mens jeg tafser*

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!

Skrevet

ikke neddi buksa, men sitter han i morgenkåpen så hender det at han fikler litt. hva er galt med det da?

Skrevet

Xen var et sånt ekkelt dyr som holdt på med kølla si støtt og stadig.

Eklingen...

Skrevet

Hvis dette er så vanlig, som jeg får inntrykk av her, sier jeg bare; fritt for å ikke håndhilse eller spise middag hjemme hos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...