Gå til innhold

Ville dere sendt denne søknaden? Se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..........

......

.........

...........

.........

.......

..., 28.02.09

Søknad på stilling som assisterende butikksjef.

Viser til annonse i .... den 28.02.09 der dere søker etter assisterende butikksjef i butikken på .... og tillater meg å søke på denne.

Jeg er ei jente på .. år som bor sammen med min samboer på ...

Til daglig jobber jeg som butikkmedarbeider på .... Der trives jeg veldig godt og jeg håper dere er fornøyde med mitt arbeid så langt.

Av utdanning har jeg fire år innen salg og service med to års læretid hos ... der jeg også gikk opp til fagprøven.

Jeg ser på meg selv som ærlig og positiv og jeg liker å lære nye ting og jeg trives veldig godt i serviceyrket.

Grunnen til at jeg søker på denne stillingen er at jeg ønsker og utvikle meg mer i jobben og jeg synes det virker som en spennende stilling.

Håper dette virker interessant og jeg kommer gjerne til intervju.

Vedlegg: CV

Med vennlig hilsen

Finnes det feil her? Jeg får ikke opp noe feil på word.

Er litt usikker på den utdanninglinjen.. har veldig lyst på denne jobben og distriksjefen er veldig streng og nøye så jeg vil ha alt rett :)

Dette er arbeidsplassen min nå, men jeg er bare vanlig ansatt i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datoen øverst skal stå til høyre da, ble litt rar i forhold til på word.

Skrevet

ikke bruk spennende, finn et synonym:)

Skrevet

Synes det så bra ut jeg... :-)

Men ville endret denne setningen "Jeg ser på meg selv som ærlig og positiv og jeg liker å lære nye ting og jeg trives veldig godt i serviceyrket."

til "Jeg ser på meg selv som ærlig og positiv, i tillegg liker jeg å lære nye ting og trives veldig godt i dette serviceyrket"

Nesten likt da, men...

Lykke til! :-)

Skrevet

enig med den blockarella! :) takktakk.

Flere?

Skrevet

Ser grei ut den, med litt småendringer. Men det heter 'jeg ønsker Å utvikle meg'..:)

Skrevet

Jeg som søker er... år og bor på (er ikke nødvendig med mindre det er sentralt i forhold til jobben). I 200? tok jeg fagbrev i butikkfag hos... hvor jeg også hadde min læretid.

Til daglig jobber jeg som butikkmedarbeider på .... Jeg trives godt, og opplever at min arbeidsgiver er fornøyd med jobben jeg gjør. Grunnen til at jeg nå søker meg videre, er at jeg ønsker nye utfordringer innenfor mitt fagfelt. Det tror jeg denne stillingen vil by på.

Jeg er en ærlig og positiv person som er fleksibel i forhold til arbeidsgiver og medarbeidere. Jeg ser hvilke utfordringer jeg har rundt meg, og tror jeg vil kunne fungere godt i en stilling med mer personalansvar fordi jeg ser klare skiller mellom jobb og privatliv. Derforer jeg ikke redd for å sette ned foten når det trengs.

Jeg håper at dere ser meg som en aktuell kandidat, og gleder meg til å høre fra dere.

ca sånn ville jeg gjort det.... viktig å få med litt om lederegenskaper siden dette er en jobb hvor du vil fungere som stedfortreder.

Skrevet

Ja, mye interessant her. Takk for svar :)

og/å er litt slurvefeil fra min side, skal selvfølgelig se over alt dette før jeg sender den inn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...