*Bumblebee* Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Hva bruker dere?er sånn i stuss på om jeg skal velge dun-dyne eller med vanlig fyll..Får "sommerbaby", har termin 19 mai så er vel begynt å bli relativt varmt ute da hvertfall. Og madrass,så bohus hadde noen madrasser som er lik på våre,sånne med fjærer og slikt i mener eg. Må man ha det,eller funker vanlig i skumgummi like greit? Noen som har tips?
Streken09 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Hei! Barnas hus har noen gode skumgummimadrasser. De kan anbefales og koster ikke så mye.. Jeg har kjøpt dundyne, da jeg også har termin i mai.. Dun puster bedre.. Kan anbefale de på Princess butiiken Lykke til! P.S Har du tenkt å kjøpe hodepute til baby? Har kjøpt, men ser at mange ikke anbefaler det.. Vet du noe om det?
*Bumblebee* Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 ok takk for svar!nei det med hodepute vet eg ærlig talt ikke...? hmm..har vel sett for meg at babyen ikke skal ha det..bare ligge på madrassen. Kansje noen andre har erfaring/tips?
Heleskau Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Hei! Jeg har hørt at man absolutt skal unngå pute. Om baby er litt syk og tett og man vil ha hodet litt høyere for at de lettere skal kunne puste finnes det klosser som man kan feste under sengen slik at den heller litt. Maks 10 cm har jeg lest på noen forskjellige produkter. Vi har kjøpt en seng hvor man kan stille høyden akkurat som man vil i begge ender. Bedside crib fra troll, men den er jo ikke veldig stor så når baby begynner å dra seg opp må man over til sprinkelseng:)
mortilgutt Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Har kjøpt madrass på BOHUS i dag...den skal redusere allergi og bakterier. Dei har både Jensen og Svane (?)-madrass. Koster ca 800 kr (60x120,ca). Har kjøpt dundyne frå Norsk Dun til både vogn og seng. Har temin 12.juni. Den typen dyne er laga av eit materiale (trekket) som er allergivenleg. Dundyne puster betre enn fiber. Eg syns fiberdyne er heilt forferdelege, for dei er så tette og klamme når det er varmt. Så tenker eg: stakkars barn som skal ha det slik. Når det er kaldt varmer dun mykje betre. Det med dun og allergi er noko gamalt. Det er så mykje forbetra no at det er ikkje ein trussel lenger. Lukke til med valget ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå