Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Værker og brenner noe utrolig i ryggen i dag og nedover i beina, nesten så jeg ikke klarer å sitte stille.

Går rundt og masserer meg selv i ryggen, kjennes ut som menssmerter fra helvete.

Hadde ikke noe sånt sist for da gikk jeg fra 0 til styrtrier på 30 min.

Er vel en start fase dette regner jeg med, men trenger vel ikke skje noe på flere dager alikevel, ekstra modning kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får krysse fingrene for at du er i fødsel i løpet av kvelden ;)

lykke til!! klem

Skrevet

Høres jo som om noe er på gang da, kanINA! Krysser fingrene for at du slipper å gå sånn særlig lenge altså!

Selv koser jeg meg hjemme med de to jentene mine:)) Minstejenta bare sover og sover foreløpig,så jeg nyter det så lenge jeg kan!

Skrevet

Takk for det, men tror ikke det skjer noe spesielt.

Har ikke noe særlig med tak, er mer konstant på en måte.

Meliah: er bare LITT mesunnelig på deg som er ferdig altså.

Hørt noe fra newmom forresten?

Skrevet

Nei,henne har jeg ikke hørt noe fra på lenge gitt...Kan ikke se jeg har sett noe til henne her på en stund jeg? Har du?

Er rimelig glad over å være ferdig ja! Fått tilbake bevegeligheten i kroppen! (sårt underliv og brystspreng hører jo med nå..hehe)

Håper det skjer noe snart hos deg da! Gikk du over termin sist?

Skrevet

det har roet seg nå, men ser ut som om det kommer litt av slimproppen hver gang jeg går på do.

Gikk en uke over sist, hun kom på menstermin, denne gangen er mens og ul. termin samme dato, så håper jeg slipper å gå over.

Har ikke sett noe til newmom på en stund jeg heller.

Ikke siden 2.tri tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...