Mini09&Lille12 Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Har så utrolig vondt øverst på venstre side ,akkurat bak ribbbeina virker det som. Noen fler som har hatt eller har det? Kjennes ut som noen stikker kniver inni der. Har vært på handletur nå noen timer, er ganske sliten. Er det bare at man har stressa litt kanskje? Hvertfall ubehagelig!!! Blir jo litt redd åsså.
martma Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Dette lurer jeg også på! Jeg har det samme, bare på høyre side. Blir ofte bedre når jeg strekker meg ut. Er litt bekymret siden det er samme side som leveren ligger, er det ikke det? Søsteren min hadde det samme da hun hadde svangerskapsforgiftning. Skal til lege kommende fredag så da skal jeg passe på å spørre.
Mini09&Lille12 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 Jo leveren ligger på høyreside. Ja lurt å spørre. Var akkurat hos legen jeg på fredag, men det var dagen etter jeg fikk vondt. Gikk ikke over av paracet eller. Er jo liten plass der da, så mulig ting kommer i klem osv.. Men var så utrolig vondt! Litt bedre i dag heldigvis. Jeg har åsså hørt man kan få magesmerter øverst i magen når man har urinveis infeksjon. Legen så spor etter det på fredag og nå er det vondt det også. Mulig det er en sammenheng der. Får ringe å høre imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå