Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har vært deppa lenge nå. Har vært singel i 7år nå,og jeg har ikke noen beundrere eller. Tror jeg må være jævlig stygg. Mine venner,har få av de, har familie og da har de jo ikke tid til venner. Når jeg prater med de,snakker de bare om seg selv, sånn er det med meldinger og..skriver jeg noe om meg selv i det hele tatt,er det ingen svar. Lyst på nye venner,men bor på liten plass. Er så lei av og sitte her alene. Kveld etter kveld..helg etter helg.. Sånn er det vel med unger,da er man fastbundet hjemme. Det er jo greit det,trives best hjemme,men de fleste sitter sammens med type eller venner. Føler meg skjikkelig fæl..når man er singel i 7år,må man vel være stygg! Føler meg helt nedbrutt,har grini hele dag. Syns synd i ungene mine jeg. Orker knapt gå over gulvet,ingenting er intresangt lenger!! Hjelper vel ikke på at jeg har hatt kj.sorg i 8år!! Ja jeg vet,syteinnlegg max!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 jeg har vært singel lenger enn deg, men likevel tenker jeg ikke at jeg er stygg. For det er jeg ikke:) Det er nok ikke du heller. Jeg har også få venner, men føler ikke at jeg trenger så mange. Det litt som med deg; de har sine familier og sine ting, så jeg regner ikke med at de har tid til alt hele tiden. Det har jo ikke jeg heller, sånn sett. Det er nok den kjærlighetssorgen du må komme deg utav. Du dyrker den jo, når du har klart å holde liv i den i så lang tid. Du må VELGE å ikke ha det. Det er bare blitt en vane/uvane, og er nok ikke så reelt lenger. Jeg har ingen problemer med å finne noen flørter på by'n, men vil ikke ha dem;) Har ikke kjærlighetssorg, men trives alene. Føler det er friere på alle måter å ha det slik jeg har de nå.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Har jeg bare hatt friere på byen..ikke en eneste en. Og nei,sitter ikke og klager til mannfolka. Vet ikke jeg,vanskelig og komme over han når jeg må se han av og til.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Du høres da nesten deprimert ut. Kan være holdningen din (at du ser trist og lei ut) at du ikke oppnår kontakt med noen på byen, en mann vil helst gå for den jenta som smiler og ler og overse den som ser alvorlig ut.(dette er ikke slemt ment!) Jeg vet hvordan du har det, du må bare komme deg over sorgen du bærer på, snakk med legen din.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Jeg må jo se Bf til mine barn av og til, men jeg vet at de negative sidene hans ikke er å trakte etter. Selv om de positive var bra:) Han var en gang min store kjærlighet, og jeg brant meg skikkelig på ham. Vet det hadde blitt det samme om vi hadde prøvd igjen. Jeg har fokusert mye på det negative ved forholdet, og det virker bra, det;) Og det med friere på by'n; for å tiltrekke deg andre, så er utseende av liten betydning. Det er hele pakken som teller. Lær deg å prate om løst og fast. Jeg er ikke så flink å flørte(tror jeg), men flink å prate. Smiler mye, og vier min oppmerksomhet på andre. Har et positivt syn på livet:) Du har nok verken en dårlig personlighet eller et dårlig utseende:) Men det krever litt innsats fra deg å endre dette. Du kan ikke vente at andre skal endre det, vet du. Det er din oppgave. Du må finne lykken og gleden i deg selv, trives med deg selv, før du har noe å gi til andre:) Jobb med det, og gi deg selv positive kompliment daglig:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Takk for gode råd:-) Skjønner at mine venner ikke kan stille opp hele tiden. Når de tar kontakt er det bare om hvor bra de har det med typen,eller klager over at typen er borte noen timer. Er jo self glad for at de har det bra. Plages med sjalusien ang bf, er redd for at han skal finne ny og få barn med,for det tror jeg ikke takler. Vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal komme over han,har prøvd alt,han har en spesiell plass i hjertet mitt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Så lenge du bruker så mye energi på eksen din, virker du kanskje litt utilgjengelig ovenfor andre? Prøv deg på litt nettdating. Morsomt og uforpliktende i første omgang. Ikke legg ut for mye informasjon om deg selv, men bli kjent med folk sånn litt etter litt. Men du burde kanskje snakke med legen din også. Det høres ut som om du er litt mer enn bare deppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå