jordbær mathilda Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Hvis jeg blir bedt ut med ei venninne,får jeg altid dårlig samvittighet ovenfor familien min. Jeg går litt å gruer meg til å si til mannen min at jeg skal ut en lørdagskveld. Før jeg da går ut lager jeg mat og gjør alt klart til resten av familien,selv om jeg ikke skal spise selv... Men hvis mann har tenkt seg ut,nevner han det bare sånn i forbifarten,og driver med sitt denne dagen. Han lager absolutt ikke mat og handler inn for oss andre. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg skal ha dårlig sammvittighet,det er sjeldent jeg er ute.... Men ungene maser og vil helst at jeg skal være hjemme med dem,ennå jeg vet de har det helt topp med pappaen sin.De sier aldri noe på at pappaen tar seg en tur ut!! Er dette bare et vanelig mammasyndrom??
murmelmamma Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 JA!! typisk mamma! sånn er det her i huset også!!
Bomsedeisi Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Jepp skriver under på denne jeg også, er akkurat slik her i huset. Som om jeg skulle skrevet det selv :-)
jordbær mathilda Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2009 Phuu..godt og se det er flere der ute!!! Da får jeg prøve å legge samvittigheten bort,for i kveld skal jeg på middag til ei venninne. Hun har netopp blitt alene,så jeg vet at hun trenger litt oppbakking!!!Og det er nemlig viktig det også)
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Tror ikke det er slik for alle. Jeg har ikke dårlig samvittighet i hvertfall, bare gleder meg :-)
piano♫ Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Jeg får heller ikke dårlig samvittighet. Det er jammen så sjelden (enten det gjelder meg eller gubben) at det nyter vi til fulle. Jeg lager heller ikke mat og styrer før jeg drar ut. Handler gjør vi sammen på fredag, så det er ikke noe problem. Så fikser han lørdagskosen (forutsatt at jeg drar så tidlig, da...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå