Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Jeg er ute av stand til å holde ting om meg selv hemmelig... seriøst! Kunne ikke løyet for min kjære om det gjaldt livet, trur jeg! Holder selvsagt fullstendig kjeft til alle - inkludert ham - om ting andre forteller meg om seg selv, som jeg får beskjed om ikke å si til noen... Men når det gjelder meg selv, plaprer jeg som en torturert kineser til kjæresten min... hihi...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 At jeg tisser på meg når jeg danser. UFF
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Alt som er jobbrelatert og som venninner har betrodd meg i hemmelighet. Har ikke noe problem med å holde på hemmeligheter egentlig. Har noen andre også, men de deler jeg ikke med DB heller ;-)
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 som lærer så har du jo uansett taushetsplikt da.. da jeg jobbet i b.hage så var det aldri snakk om min jobb heller.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 en ganske ille en... Han tror at jeg var jomfru når vi giftet oss..... sannheten er at jeg har hatt samboer før han og 5 andre partnere... vokter det med mitt liv!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Tenk om jeg skriver hemmeligheten her.. også glemmer jeg å logge av, så går samboeren min inn på listen over mine siste innlegg.... ikke tale om at jeg skriver det
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 At jeg klina med en svenske på Roskilde andre sommeren vi var sammen,han var på samme festival men en annen konsert da jeg full og glad snublet over en kjekk svenske. Det har jeg aldri sagt, og det er over 10 år siden det skjedde.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Hvor mange jeg har hatt sex med og hvem.. Det er klart at han vet dejeg har vært sammen med og noen til, men jeg synes lista mi er så lang sammelignet med hans, så jeg har ikke fortalt alt.. Han mobber meg litt for det da, men jeg nekter plent!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 At jeg knulla en fyr på seminar etter at vi hadde begynt å treffe hverandre. Før vi var ordentlig sammen altså, men dog..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå