Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 HATT SEX For 3 gang i år eller noe sånt. Men sånn er det når man har hyperemesis og er kvalm 24/7. Huff...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Hypermesis ja.... har ikke hatt det selv, men kjenner andre. Det må være VELDIG tøft! Jeg kaster opp selv i dag, men det er pga omgangssjuke.... Da er det godt være to om å ta være på en unge! Og nå har jeg til og med fått i meg litt saltstenger og cola, så kanskje jeg er på bedringens vei! : ) Håper du blir snart bedre!!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 God bedring til dere over! Mitt lyspunkt i dag: Skal på date
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Venter gjester og mannen står og lager all maten, jeg sitter her
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Ingenting,som vanlig. Sitt helt alene og er like fæl som alle andre dager.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 det har endelig gått opp for meg at jeg er blitt utnyttet i lengre tid, men nå endelig,har jeg skjønt at det er det slutt på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå