zanzibar Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 og hvor finner man papirene man skal fylle ut? Noen som vet? Fant det ikke på nettet...men kan være jeg er litt dårlig til å lete:-)
mosmo Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 hei papirene skal ligge på nav.no det er forskjellig fra kontor til kontor tid du skal sende papirene inn. men tror de sier tre måneder før
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 TRE MND FØR?? Shit!! Jeg har bare 3 uker igjen til termin jeg. Kanskje ta meg en tur ned der da???
Krepsen :) Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 http://www.nav.no/page?id=328 På høyre siden, ca. midt nede finner du link til div. skjema. I Bergen er det ca. 3 mnd behandlingstid, vet ikke hvordan det er andre steder.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 I Oslo fikk jeg iallfall beskjed om 2 mnd før termin. 3 uker før er nok veldig sent ja... Hvis du da ikke skal ha engangsstønad - det har jeg skjønt går MYE fortere ;-) Ja, jeg ville vel dratt ned dit, uten at det nødvendigvis betyr at det går noe fortere av den grunn... Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå