Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Var på shopping i dag, da jeg sakte men sikkert beg å få sting lignende smerter på høyre side av magen, ganske langt ned, å magen ble noe hard.. var verst når jeg gikk, måtte bare komme meg i bilen å kjøre hjem, roa seg nå... Noen som vet va dette var?? Er 37+1 uker
Maf og lillemann Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 får alltid sånn jeg og! har hatt det de 10 siste uke egentlig. går ikke over her heller før jeg setter meg ned en stund... spurte jordmor om hva det kunne være, og hun sa at det var en slags kynner- og et tegn til å roe ned. så lenge det går over når man roer seg litt, så var det ingen tegn til noe fare! det er ganske så plagsomt egentlig, men neste gang du får det så får du bare prøve å sette deg ned litt, er jo det eneste som hjelper, også er det jo viktig å høre på hva kroppen forteller oss. skal bli DEILIG å bli ferdig, å kunne ta seg en tur ut å måtte gå sakte og ta pause hele tiden!
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 ok, takk for svar ) ja skal bli godt å bli "normal" igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå