wonki Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 er 2gang for meg da, men i hele natt har jeg hatt mageknip nederst i magen flere ganger i timen. litt opphold på dagen i dag, men nå kommer det igjen uten noe spesielt system. blir jo så sliten av det. kan det være tegn på at ting skjer. sist gang gikk vannet først... eller er det bare sånn det er.....er 36 uker. fødte i uke 37 sist
SnartFamiliePåFem Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 andre gang for meg også. SIst startet det med masrier i 36 timer før vannet gikk. Jeg husker ikke helt hvordan de kjentes ut, men regner med jeg merker det hvis det er det. Jordmor sa at riene starter oppe i magen, så det er ofte der man kjenner det først. jeg har fire dager til termin, men føles som om fødselen er en evighet unna. har hatt kynnere hele svangerskapet, og veldig sterke i det siste. men nå virker det som om de har dabbet av. andre som har hatt det sånn?
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har også hatt masse kynnere til nå, men den siste uka har de vært mer fraværende eller mildere enn tidligere. Jeg er i uke 37 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå