mammatil4gull Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 får se .. men tenkte gå å melde meg på hos spents til spinning i førsteomgang 2-3 ganger i uka
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Hver dag=D Rockering og gå trilleturer
tante grusom master of law Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Hver ukedag. Trener styrke og kondis på sats.
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 2-3 ganger i uka. Spenst dans, bosu, stram opp, har spinnet en del før og starter nok med et igjen, noen gangerr step og aerobic, noen ganger tredemøll og styrke..
Bøggly Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Skulle gjerne kunne svart 2 - 3 ganger pr uke, som er målet, men desverre blir det nok mer riktig med 1..... Trener som oftest Pilates, men også Salsa, corbar, styrke med stang dersom jeg får et ekstra kikk, og kommer meg avgårde flere ganger i uka.
Mammapudding Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Har trent 3 ganger i uka siden begynnelsen av januar. Trener på treningssenter på formiddagene så det blir med apparatene og på tredemølla:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Ellipsemaskin og rokkering 20 min på hver. Trener ca 4-5 ganger i uken.
Gjest Siklerotte Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Nå; aldri. Men det er fordi jeg ikke kan. Men vanligvis - seks dager i uken - delvis den syvende.
Norwegian by injection Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 5/6 ganger i uken. Løping, Spinning og styrke.
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #13 Skrevet 28. februar 2009 Stort sett 6 timer dans, 2 timer innebandy (slitsomt!) + en halv time på ellipsemaskin når jeg føler for det :-)
motherO Skrevet 28. februar 2009 #14 Skrevet 28. februar 2009 Trener 3-4 ganger i uken. Spinning, step og styrke.
Ranveig R Skrevet 28. februar 2009 #15 Skrevet 28. februar 2009 Vanlegvis tar eg ca 10 min mage/rygg og 10 min rompe/lår/armar pr dag. No om dagen låner eg Wii Fit av ei veninne, då blir det ca 1t annankvar dag. Jogging, step, rockering, div. styrkeøvelser.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 28. februar 2009 #16 Skrevet 28. februar 2009 Løper et par ganger i uka, trener spinning en-to ganger i tillegg, pluss litt styrke sammen med kondistreninga når jeg har tid.
fox`y Skrevet 28. februar 2009 #17 Skrevet 28. februar 2009 Har kjøpt meg elipsemaskin, så målet er å trene 4-5 ganger i uka på den:) men har blitt kunn 2 gang siden jeg har vært syk. starter for fullt neste uke:)
*vips* Skrevet 28. februar 2009 #18 Skrevet 28. februar 2009 Minst 2 ganger i uka på arobic og styrke, pluss gå turer utenom det.
Gemini77 Skrevet 28. februar 2009 #19 Skrevet 28. februar 2009 2-3 ganger i uken. Total core og step/styrke. Og re styrketrening.. Noen ganger spinning men ikke så ofte..
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 28. februar 2009 #20 Skrevet 28. februar 2009 2 ganger i uken (hender det skjærer seg men ikke så ofte) og går nesten hver dag så langt det lar seg gjøre i en 30-45 min. Hvis man ikke tar seg tid til trening nå må man ta seg tid til trening senere var ett fint sitat jeg hørte her om dagen og det er jammen sant.
anesam Skrevet 28. februar 2009 #21 Skrevet 28. februar 2009 går tur med jenta nå når jeg har permisjon.. ellers ingenting. (en fjeltur i ny og ne.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå