Bic&Bac Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Noen som trenger mammaklær og/eller brystpumpe?
Frøya&Odin Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Ja, trenger klær i str m og l:-) Har akkurat vært inne på barnas bruktmarked men mange gamle annonser:-(
Bic&Bac Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 Er de størrelsene jeg har Jeg har hovedsaklig M.
Frøya&Odin Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Jeg er fortsatt interessert. Hva har du og ca pris??
Bic&Bac Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har både jakke, gensere, skjørt, bukser, badedrakt... Tenkte sende deg en pm, men det gikk ikke. Har du en mailadresse jeg kan sende til?
Bic&Bac Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2009 Neida, har ikke solgt noe enda. Flere som har vist interesse, men ikke fått bekreftet handel fra noen enda. Førstemann til mølla...
Bic&Bac Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2009 Molait, prøvde å skulle sende deg pm, men enten er jeg sperret eller postkassa di er full... Du får sende meg en pm hvis du er interessert
Molait Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Ble sittende å se film:) Kan du ikke sende meg en oversikt på [email protected]? Har en del igjen fra sist, men ble ganske lei det man hadde da. godt å kunne forandre litt. Boksen er sikkerrt full, har ikke sjekka der på leeenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå