Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Hva blogger dere om? Åssen startet dere? Og hva er blogg adressen deres?=)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 http://tilbaketillivet.blogg.no/ Jeg blogger fordi jeg ønsker å fortelle at livet kan endre seg. Jeg har hatt et drittliv, men har det fint nå. Vil vise at det går an å få det bedre. Så bloggen handler om meg og livet mitt rett og slett. Veldig personlig, men jeg prøver å ikke avsløre så mye av identiteten min. Jeg startet å blogge her om dagen, hadde en annen blogg før, men den var litt for negativ, følte jeg.
Bøllefrød Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 www.veronicastustad.blogg.no Jeg begynte å blogge fordi eg ville vise andre stolte bilder av matias, vise hvordan han utvikler seg ol. men det har blitt n del blogging om meg selv der også, jeg blogger rett å slett om allt og ingentling egentlig.
blirjegsnartmamma Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 jeg begynte å blogge for å ha et sted å skrive ned tankene rundt prøvingen.. Og det hjelper!! Og er godt å bli kjent med noen som går gjennom det samme, så er kjempekoselig å få komentarer Nicket mitt er adressen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå