Gå til innhold

Har du en oppvaskmaskin å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår synger på siste verset...

Vil ha en som er stille, økonomisk på strøm og helst ikke den aller dyreste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan i hvertfall fraråde Asko sin! Makan til drittmaskin skal man lete lenge etter!

Mine besteforeldre har en fra Bosh (skrives det slik?) som er over 30 år gammel nå og fungerer like bra fortsatt, alt er skinnende rent. Det kaller jeg god kvalitet. Tror selv jeg går for det eller Simen neste gang, har generelt god erfaring med disse merkene på hvitevarer.

Skrevet

Okei, takk for rådene.

Vår er vel 10-15 år. Fulgte med huset da vi kjøpte det for 5 år siden. Den bråker noe helt sinnsykt, og man hører ingenting å TV når den står på :-S

I dag utløste den jordfeilbryteren, og oppfører seg generelt litt rart...

Får sjekke litt rundt :-)

Skrevet

Det er litt kjipt ja. Kikker litt på hvitevarer selv for tiden siden vi skal planlegge nye huset, men vi skal ha innebygd da. Noe jeg har lært meg er å bite merke i antall hertz (?), altså lydnivå, og energiklasse når jeg kikker, er ganske mye jeg kan luke bort bare på dette fordi jeg også er ute etter noe som er relativt stillegående og ikke drar for mye strøm.

Skrevet

Jeg har Asko, og jeg har ingen dårlig erfaring med den. Min er ganske ny, tror modellen kom ut sist sommer (Asko XXL eller noe sånn) og jeg vant den, så selv om det kanskje ikke var den jeg ville valgt om jeg gikk i butikken selv, så er jeg kjempefornøyd. Masse plass (tre kurver, og reklamerer for å være den maskinen med størst plass innvendig) og stille. Tror den koster ca 8000 i butikken.

Skrevet

Ellers er vel Miele ok, forresten, og de har jo den geniale (etter min mening i hvert fall) bestikkskuffen øverst....

Skrevet

jeg hadde en bosch som ble 23 år...da ble den byttet fordi den så stygg ut, men virket fremdeles perfekt. Aldri noe feil ved den. Så kan du gjette hvilket merke jeg kjøpte igjen, bare til nesten halve prisen av hva jeg ga første gang:)

Skrevet

Og dropp bestikkskuff. Bare irriterenes sortering og langt verre å tømme enn vanlig bestikkkurver. Og i bosch blir det rent:)

Skrevet

Det var da voldsomt til K bruk her da:)

Skrevet

Vi kjøpte Bosch for et år siden, husker ikke varenummeret., ca 6-7000 kr i stål? Vi er veldig fornøyd og du har mange valgmuligheter på temperatur, går høyt opp. Trippel A og bråker ikke.

Men etter mange år med manuell oppvask tror jeg jeg ville vært fornøyd med hva som helst, he he!

Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen :-)

Vi får ta en runde på butikkene og se om vi finner noe bra.

Skrevet

Har hørt fra flere at Miele og Bosch er veldig bra:)

Ikke kjøp Electrolux:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...