Gå til innhold

Hvilken mat skal dere ha i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å skal skrive handleliste... Men vet jo ikke hvilke mat vi har lyst på denne helga... Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag skal vi ha rømmegrøt, jeg sitter å drømmer om taco da, for det er så lenge siden!

Skrevet

Hadde taco i går, så føler nesten ikke vi kan ha det i dag.. Rømmegrøt er vi ikke så kjempe gla i noen av oss her hjemme...

Flere tips...?

Skrevet

I dag skal vi ha stekte kyllingbiter i hvit ostesaus, og stekte pølsebiter i en enkel og frisk tomatsaus, sammen med grøntfor og brød med friskt urtesmør på (kjører kjapt smør med hakket basilikum og persille i blenderen).

I morgen blir det muligens lasagne med salat, eller ovnstekte koteletter.

Skrevet

Skal ha biff idag og hjemmelaget fiskegrateng i morgen.

Ellers så er deg også veldig godt med taco eller kyllingevinger som kose mat på en lørdagskveld

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på fiskegrateng...tror jeg må innom butikken igjen. Noen som vet om noen kjeder har noe tilbud på torsk av noe slag i dag?

Skrevet

vi skal ha pannekaker i dag...og raspeballer i morgen...så DET er ikke mye inspirerende....!

Skrevet

Vi skal ha taco i dag, å pasta imorgen :D NAM!!!

Skrevet

Idag skal vi ha en slik kyllinggryte med ris og salat til, og imorgen tror jeg det blir hjemmelagede kjøttkaker, ikke helt bestemt meg enda :)

Skrevet

I dag blir det inbakte reker med hvitløk, og hvitløksbaguetter med tomat -gratinert med ost. I morgen blir det stroganof-gryte med ris, salat og loff.

Skrevet

Idag skal vi ha hjemmelaget pizza med pepperoni, skinke, bacon, tomat, mais og løk. Imorgen skal vi ha taco =)

Skrevet

Til sen lunsj i dag har vi hatt pølseomelett med toast, til middag regner jeg med det blir pommesfrittes, soppstuing og kalkunfilet.

I morgen har jeg ikke bestemt meg ennå, skal snart avgårde og handle. Det må være noe raskt og enkelt og siden jeg har pølser igjen fra i dag lurer jeg på om det blir en pølse og potetmosgrateng...

Skrevet

I dag skal vi ha eggerøre og spekemat med godt brød til! Nam nam!

I morgen skal vi ha elghakk med mandelpoteter, gulerøtter og tyttebærsyltetøy!

Skrevet

Jeg er alene med barna i helga så her har vi allerede spist middag. Bestilte mat fra Flamenco, så det ble kebabpizza (var ikke så god som jeg hadde forestilt meg), småtten spiste pølse og pommes frites, mens minsta spiste grøt...hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...