Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Har tima de siste ti riene, og det er nøyaktig 3,5min mellom dem. MEN. Hver rie varierer i lengd, fra 40sek til litt over et min. Er de da regelmessige?
LilleBjella Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Jeg hadde aldri regelmessige rier. De ville sende meg hjem fra sykehuset, men ops, hadde visst 6 cm åpning. Men kan ikke svare på det du spør om da:)
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Tja, sist jeg fødte, kom jeg inn på føden med rier som hadde mellomrom fra 2-8 min og varte fra 10-40 sekunder. Hadde da 6-7 cm åpning... ;-) Rier må ikke være dnn regelmessige for å ha noen effekt, så ja, jeg vil påstå at dine er reglemessige. Lykke til da! :-)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Når jeg fikk min lille tass så fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha 3 rier på 10 minutt og at alle de 3 riene måtte vare i minst 1 min for at det kunne kalles regelmessig. Så vil tro at du begynner og nærme deg nå ja. Spennende;) Nå er det ikke lenge igjen. Så det er nok ikke så lenge til du får møte den lille. Lykke til;)
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Hadde jeg fulgt dette hadde jeg født min to siste barn enten hjemme eller i bilen ;-) Jeg hadde minst 8-9 cm åpning før mine rier varte i over 1 minutt, og vi har 1,5 time å kjøre til sykehuset, hehe... Tror man bør dra når man føler på seg at det er på tide jeg, om det nå er etter kun 2-3 rier eller etter et døgn med regelmessige rier er jo helt ulikt fra person fra person, men jeg har stor tro på at vi kvinner har en viss magefølelse her på at vi innerst inne "vet" når vi bør dra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå