Go`mamma`n... Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Får jeg kjøpt noe reseptfritt som FUNKER? Jeg har jo resept på mark/ormkur, men den finner jeg jo IKKE!!!!
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 De selger masse reseptfrie ormekurer på apoteket, og hos vetrinæren kan du kjøpe en ny form for markkur som visstnok skal ta alt, og den drypper du bare på huden i nakken, slik at det trekkes inn i kroppen.Husker ikke navn da....
Zitro Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Har alltid brukt Panacur Vet på mine katter. Regelmessig behandling 3-4 ganger per år og har aldri hatt mark på dem noen gang. den fåes både som tabletter og pasta-form.
Babyønske �� Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Panacur(3 dagers kur) og Drontal(1 tablett) får du reseptfritt på apoteket. Men det vet du kanskje,siden du spør etter noe som funker?Hvs du opplever at disse ikke funker........har du prøvd å gi en ny kur 14 dager etter den første?
Go`mamma`n... Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2009 Det er de "ampullene" jeg har resept på, vettu. Og de re jo kjempe effektive, og ikke minst ENKLE I BRUK :-) men finner jo ikke resepten, og vet er stengt.......
Zitro Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Men pastaen og tablettene selges respetfritt på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå