Gå til innhold

Flere der ute som venter....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet negativt i dag, 2 dager over IKM.....For første gang ble jeg faktisk litt overrasket, for jeg føler liksom på kroppen min at det er noe. Jeg har altid hatt regelmessig mens +/- 1 dag.. Jeg har hatt mye mer og tykkere, hvitere utflod de siste ukene enn jeg noen gang har hatt før.....kjenner også litt forandring i brystene, de er litt hardere liksom...Hadde menssmerter dagen før IKM, aldri hatt det før uten at mensen har kommet. men, altså: negativ test...

Prøver virkelig å ta det med ro og ikke stresse, men akkurat nå vil jeg jo vite enten eller liksom..Så lenge jeg ikke får mensen må jeg jo ta en test innimellom?

Flere der ute som venter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei lillemora!

jada, vi er flere som venter:-) Ikke fortvil enda du, det er mange som venter flere dager/uker før testen blir positiv. Så lenge mensen holder seg vekk, kan man godt tillate seg å håpe:-)

Jeg har som deg merket ting i kroppen som ligner de symptomer jeg hadde da jeg ble gravid i november (aborterte i januar og prøver igjen).

I morgen og syv dager frem er mulige testdager for meg, da jeg sannsynligvis hadde eggløsningen i samme periode for fjorten dager siden, (litt vanskelig å vite eksakt etter en sa).

Jeg har hatt endel av denne hvite utfloden, og murringer i magen i tillegg til stikk i sidene de siste dagene. Ingen kvalme og ømme bryster ennå, men det er jo også litt tidlig.

Så jo, vi er flere som venter og er veldig spente om det funka denne gangen, eller om vi må gjennom ny prøveperiode:-)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord cleo 71:) Er bare frustrerende og man tenker så mye! Vil liksom bare ha en avgjørelse den ene eller andre veien.......men jeg får smøre meg med litt mer tålmodighet da, og krysse fingre og tær:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...