Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Nå har jo den eldste min fått dette, men såvidt jeg kan lese meg frem til er den ygste beskyttet av mine antistoffer siden jeg ammer. Bør jeg likevel påregne at hun blir syk, eller kan jeg regne med at hun ikke blir syk siden hun jo får mm? Erfaringer?
Anne-B. Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Antistoffene virker til hun er 3 mnd gammel, syns jeg å ha lest. Man vet aldri, vi utsatte eldste for smitte 3 og 4 ganger før hun fikk det. En i barnehagen hadde jobbet der i 20 år før hun fikk det, så det er ikke alle som akkurat det viruset biter på. Du får vente og se innen 10-14 dager.
murmelmamma Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 jeg har sett babyer på både 4 og 6 måneder som har fått vannkopper...så vet ikke hvordan det er...men du får krysse fingrene..... er jo ikke alle barn som får det selv om søsken får.... lykke til!
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 AnneB, dersom hun får det kommer det nok snart, for hun har truffet akkurat de samme menneskene som storesøs... Jeg håper antistoffene holder jeg da. *krysse fingre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå