Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Noen som vet om man selv får tilsendt prøvingsattesten hvis man ikke krysser av for at den skal sendes til vigsler? Virker jo logisk? Har ikke navnet på presten ennå, så da er det enklest om vi får pepirene sendt til oss...
Pernille Sofie Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Det kommer tilsendt til dere om dere ikke krysser av
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 Da var det som jeg tenkte. Godt å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå