Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Veldig nysgjerrig på når man kan se magen vokse, jeg aner en liten utoverkul men er det kanskje litt tidlig? Er i tvil om jeg er veldig oppblåst eller om skjer ting. Jeg er 12+5 forresten. Hvordan var/er deres mager i den tiden?
ifie Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Hei! Jeg tror det er i uke 12-13 at livmora begynner å vokse seg over kanten på skambenet, og dermed kan lage kul må magen Men kulen kan jo komme lenge før likevel! Magemusklene blir slappere og flytter ut til sidene (vet ikke når det skjer, men tror det er ganske tidlig) og da blir jo ikke magen like flat og stram lenger - for de som har det. Når livmora vokser og tar større plass, blir jo alt det andre i magen dyttet oppover og sammen, og lager også litt kul. Hos meg legger det seg et fettlag på magen også. Forrige gang la jeg på meg gjevnt over hele kroppen (var ganske tynn), og babymagen ble ikke godt synlig før i uke... 16 kanskje. Denne gangen ble jeg veldig fort oppblåst og fikk slapp mage med ekstra polstring på så tidlig som i uke 7-8, kanskje! Med andre ord: Det kan godt hende du begynner å se at babymagen din vokser, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå