ambroxia Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 har endel små vondt i magen, er i uke 35 (eller 37, termin er ikke helt sikker) . Hadde veldig vondt ista, men gav seg, så nå er jeg bare øm på en måte, er dette normalt?? Babyen har beveget på seg etter jeg hadde vondt.
ambroxia Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2009 Er forresten der ribbeina er jeg har vondt.. å på høyre side..
kikkit Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 hei:) detta har jeg hatt veldig mye av også.. under ved høyre ribben, som starter med en stikkende smerte og som blir til ømhet på en måte.. jeg ble ganske redd fordi jeg trodde det kunne være svangerskapsforgiftning. for det er visst ett tegn på det. så jeg dro til legen min å fikk sjekka det. det jeg da fikk til svar var at ribbena var i bevegelse, dem gjorde seg mere plass inni der og bevegde seg utover pga livmora er på det høyeste eller noe:) så det var ikke noe farlig for min del, men fy faen så vondt!! er forresten i uke 36. men er du redd og usikker ring til legen din og få det sjekka:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå