idamamma-00 Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Nå følte jeg at jeg har vært så flink til å følge med på den vaginale vesken (utflod høres så ekkelt ut..., og hadde skikkelig eggehvite i går - hele dagen (da var mannen på døgnvakt) Så tenkte at vi har tjangsen i dag, men nå er det helt annerledes igjen, tjukt og hvitt.... Er fortsatt bare på dag 11 i syklusen, men sist var syklusen min bare 25 dager (har alltid vært 28), så tenkte at denne mnd skal jeg følge ekstra godt med. Hva sier dere som har peiling på dette, kan det være at det varte bare en dag, eller ble jeg lurt og kan få eggehvite igjen....? Må jo ha eggehvite for at de stakkars guttecellene skal overleve der inne!
Arie Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 jeg så ikke noe til egghviten den mnd jeg ble gravid. Så det er mulig. Sædcellene lever 5 dager så har du hatt sex så har du truffet EL. Da er det ikke opp til oss lenger, tenker jeg.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Man kan ha EL-slim bare en dag ja. Ofte så har man eggløsning dagen etter EL-slimet, så det kan jo godt hende at det har klaffet fordet! Eller så kan det hende at du får EL-slim igjen om noen dager. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå