Axelia Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Begynner med å si at jeg er i uke 25+2. I går til morgenen våknet jeg av en en stikkende smerte helt neders i magen.Tenkte ikke veldig mye mer over et siden den gikk bort da jeg slappet av.Etter noen intense handlerunder med venninde i går etterminddag var jeg helt knekt da jeg kom hjem.Kjempevonde smerter NEDE i magen og magen er stn hard.Hard som under en kynner. Jeg er av typen som ikke ringer mer enn jeg må, så tenkte jeg skulle prøve å sove å se ann formen da jeg våknet. Fikk sove da jeg var helt utslitt men måtte inntrre en spesiell stilling på siden.Smerten var intens og utholdelig da jeg lå på ryggen. Da jeg våknet i dag er det ikke bedret noenting og jeg kan fremdeles ikke ligge på ryggen.Det er vondt å puste hardt ut og inn,det er vondt å hoste og le samt gå på do for å bruke nr 2 :/ Altså trykke. Det stikker og brenner nederst i magen.... og følers som underlivet er på til å "dette ned" ... Noen som har opplevd lignende ? Har innsett at jeg må ringe i dag.Ville dere kontaktet legevakt eller føden?Har 1t å kjøre til føden hvis de vil ha meg inn for sjekk,men bor ved siden av legevakten.Er det kanske likegreit å ringe dit og må jeg inn på føden sier jo legen det :/ Er så nervøs!!!Hva kan dette være - det er ikke normalt hvertfall ..!!!
Heidi <3 Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 jeg ville tatt å ringt med en gang..!!! uanset hvem du ringer, bare ring ihvertfald.. håpe alt går bra..
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 hei jeg har vørre igjennom akkurat det som du beskriver...pågikk noen dager og jeg holdt på å bli galen. jeg spurte min JM om dette og hun var ikke sikker på hva det var...det kun va øm livmor etter kynnere ,men det kunne og va båndene i livmoren som var såre...fikk bare beskjed om å ta det rolig noen dager for å se det an og det ga seg etterhvert.....er i dag 28 uker og kan ha perioder der dette starter opp,men ha funne ut at det er antagelig ikke farlig da babyen har det bra inni magen:) men for å ro deg selv ned så synest jeg du skulle ringe legevakten for sjekk
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 ring føden, så slipper du å vente.. trur ikke legen får gjort annet enn å henvise deg til føden. Men hvis du har så serke smerter, får du vel en ambulanse.
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 det er nok lurt å få det undersøkt uansett, ikke nøl med å ringe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå