Gjest Mitt lille lyspunkt Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal år dagene og tiden til å gå. Jeg og min eks sambo har to barn på 5 og 2 år,en dag flyttet han pluttselig ut,ikek vært noe krangling,bare sånn ut av det blå. Vi ble enige om å være mye sammen,og jobbe oss nærmere værandre,han skrev lange fine tekst meldinger til meg vær dag,at han elsket meg og håpet at vi skulle flytte sammen igjen. Vi lå litt over til værandre og ting virket helt fint. Før jeg ble gravid med førstemann tok jeg han i å ha tekst kontakt med en annen dame,han angret og sa at det betydde ingenting,når jeg var gravid med førstemann tok jeg han i å maile med andre damer,og hadde laget seg fake profil på sjekke sider. Jeg fikk helt sjokk. Han lovet da å gull og grønne skoger. Nå i jula tok jeg han for å ha lagt ut profil av seg seg på to sjekke plasser,og mailet + tekstet med en annen dame. Nå var det nok,uansett om jeg var villig til å gå til familie terapi,så vill han ikke. Han hadde nok hatt ei samtidig som meg. Uka etter at det ble helt slutt i januat,var jeg gravid. Han prøvde å tvinge meg til abort,men jeg sitter her nå gravid og gleder meg til ny baby selv om jeg er alene. Ting er fryktelig vondt,jeg kjenner på sviket fra han hele tiden,gråter meg i søvn,og lurer på om jeg klarer å finne nok mot til å ta med barna ut i snøen. Alt er pyton,kjenner meg ensom,og fatter ikke at han kunne gjøre noe slikt. Alle sier at jeg får det mye bedre uten han,men frem til jeg kommer meg dit,er fryktelig lang. Jeg vet jo at han er en drittsekk med damer,men samtidig tungt å sitte her gravid og tenke på at han koser med sin nye dame. Fatter ikke at han klarer å hoppe inn i et nytt forhold på timen etter at vi har vært sammen i 8 år. Måtte bare få ut litt frustrasjon,skulle ønsket at jeg kunne spole et år fram i tid.
Chiquita Bananas Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Uff da dette var ikke en bra situasjon. Synd du ble gravid med ham igjen.... Men ja - veien er lang, men i fremtiden så vil du nok finne en myyyye bedre mann enn han eksen din. Kan vel ikke kalles en mann med slik oppførsel !! Han er ikke mann nok til å ta ansvar for familien sin..... Men tenk på at det ER bedre å være uten ham slik at han ikke kan såre deg mer, men at du kan starte fresh. Håper bare han kan stille opp for deg og barna når det trengs - fordi dette har han også vært med på !! Lykke til ihvertfall og sender deg en klem.... Alt det du ønsker å gjøre med barna dine - gjør det !! Ikke la eksen din sin teite oppførsel stoppe deg fra å kose deg med barna dine ;o) Han er dum som går glipp av oppveksten til barna sine.....
wirre;o) Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Dette klarer du helt fint alene! Det tar tid å komme over en slik sorg, men du klarer det! Jeg har gått helt i sjokk etter at min venninne ble singel, da hun har blitt sjekket opp av gifte menn som har profiler liggende på nett og som avogtil er ærlige om det i nettsiden, men som også ikke forteller det før hun har investert tid i dem pr tlf og tekst og hun skal møte de.. RASSHØL! Vi har sagt at de damene deres må bli hysterisk rasende om de oppdager det. Men det er kanskje heller som med deg lei seg, såret og sorgtung.. Håper du ser lysere på ting ettersom våren kommer ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå