Gå til innhold

vanlig å "gå over" når man gjorde det sist??


nattergal78

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen vet...ble satt igang 15 dager over termin med forrige og lurer på om det er vanligere at det skjer for egen maskin når jeg er andregangs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte 16 dager over dato sist, ble satt igang dag 15. Alle sier at denne gangen kommer jeg til å føde før termin. Har termindato 16. Ser ikke ut til at det skjer noe ennå. Men, ei venninne som også er gravid og gikk over og ble igangsatt sist, fikk beskjed på ul at hun måtte regne med overtid denne gangen også siden hun gikk over sist. Ikke vet jeg... Men håper vi slipper litt tidligere denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja håper virkelig det..har også snakket med noen som gikk over med første og rundt termin eller før med nr to, så det er jo sikkert vanlig med begge deler...Lykke til og hold ut..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er nå på overtid. Hadde termin i går den 28 februar...

Venter nr 2 og hadde håpt på at hun kanskje ville komme før termin.

Med nr 1 gikk jeg 11 dager over termin før noe skjedde... Han ble født 13 dager over termin.

 

Har nettop fått vite at det er litt kaos på føde avdelingen her i Bergen, pga ombygging... prøver å trøste meg med at jeg kanskje vil få en bedre tid på sykehuset om det går noen dager til...

 

Jeg har tatt modnings akkupunktur 2 ganger, så håper det vil få ting i gang snart..

Det stikker mye i underlivet, så tydelig at kroppen har begynt å jobbe med prosessen.

 

Lykke til dere andre også som går og venter!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...