Gå til innhold

Ka uke ska eg slenga meg med i nå da, tro!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Endelig" har eg fått et eller aent tegn på at kroppen min virke som den ska. E nesten overbevist om at eg har hatt el igjen nå. I går blei bare brystvortene mer og mer vonde. Au!!! Og det kan veeeldig godt tyda på el dei siste dagene. (får alltid, bortsett fra forrige måned!!, såre brystvorter 1-2 uker før mens....!!) Forrige måned så fekk eg aldri vonde pupper eller noe..bare spotta i 11 dager rundt menstider!! Så tolke det egentlig som at kroppen prøvde å ha el, men fekk det ikkje te, siden 3 negative gr.tester..seineste i går. Men tror syklusen min har forskyvd seg litt nå da...ekje heilt sikker..

Såå...troooor eg hørre med i IKM uke 11...trooor eg...bah...jaja..godt eg og gubben har knagga vilt dei siste dagane..lov å fortsette å drømma..*sukk*

Måtte bare letta litt på trykket her.. E egentlig mer letta enn noenting akkurat nå. Mens e jaffal på veii!! (Håpe eg..eller ikkje sånn egentlig..altså..ja...u see)

Ære være kvinnekroppen og kor jæskla vanskelig det ska vær å komma seg over på 1.tri!! *syte*syte* Ferdig nå da :)

God Helg jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei det skal ikke være lett;) Satser på at du har hatt EL nå og at du tester pos om et par uker da. Masse lykke til!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...