*Hønemor81* Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Tenkte å være litt harry idag og dra over til Søta Bror for å utnytte den dårlige svenske kronekursen. Har nemlig hørt rykter om at man kan gjøre bra barnevognkupp i Strømstad. Noen som har erfaringer fra dette og som kan gi meg noen gode tips og råd? Takk for svar
lego Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 I strømstad så er det nok mest emmaljungavogner som blir solgt til nordmenn... Men det er jo også to babybutikker på vei til Strømstad, og da vil jeg anbefale Happyland på Svinesund. Babyproffsen på Nordby er dyr! God tur!
gammel røy Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 De hadde ikke den vognen jeg ville ha i Strømstad- så jeg bestilte fra en babybutikk i Stockholm og fikk dem til å sende den til postkontoret i strømstad (poste restante). 1/2 pris på vogna i forhold til i Norge (TFK Joggster twist for NOK kr. 2900, men de har sluttet å ta den vogna inn i Sverige nå....) Sjekk ulike svenske web-butikker som www.babyland.se eller se www.barnbutiker.se for oversikt over de ulike svenske babybutikkene-spesielt dersom du vet hva du vil ha. Mye penger å spare!!! Noen vogner er f.eks. utrolig overpriset i norge+ den svenske kronen er jo rekordlav. Vi drar snart for å kjøpe nytt bilsete mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå