Gå til innhold

Barnevognkupp i Strømstad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å være litt harry idag og dra over til Søta Bror for å utnytte den dårlige svenske kronekursen. Har nemlig hørt rykter om at man kan gjøre bra barnevognkupp i Strømstad. Noen som har erfaringer fra dette og som kan gi meg noen gode tips og råd?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I strømstad så er det nok mest emmaljungavogner som blir solgt til nordmenn... :P

Men det er jo også to babybutikker på vei til Strømstad, og da vil jeg anbefale Happyland på Svinesund.

Babyproffsen på Nordby er dyr!

God tur! :)

Skrevet

De hadde ikke den vognen jeg ville ha i Strømstad- så jeg bestilte fra en babybutikk i Stockholm og fikk dem til å sende den til postkontoret i strømstad (poste restante). 1/2 pris på vogna i forhold til i Norge (TFK Joggster twist for NOK kr. 2900, men de har sluttet å ta den vogna inn i Sverige nå....)

Sjekk ulike svenske web-butikker som www.babyland.se eller se www.barnbutiker.se for oversikt over de ulike svenske babybutikkene-spesielt dersom du vet hva du vil ha. Mye penger å spare!!! Noen vogner er f.eks. utrolig overpriset i norge+ den svenske kronen er jo rekordlav. Vi drar snart for å kjøpe nytt bilsete mm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...