heisand? Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 hver gang sander har vært hos bf har han grønn/sort rennende avføring. hva kommer det av? Hva kan det være at bf har gitt han?
power puff Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 har du tatt opp dette med barnefar da? virker jo som om det er noe han ikke tåler!
-MtG- Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Gutten min har hatt sånn når han har drukket mye blåbærsaft:)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 rosiner eller lakris kanskje?
heisand? Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2009 jeg sa det til han igår da han hentet sønnen min. om det er imorgen igjen så er det jo noe de gir han som er et problem for magen hans. kan jeg ta dette opp med feks legen for å finne ut hva han ikke tåler? bf er håpløs å snakke med.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Hvor gammel er gutten din? Spør BF om han gir gutten rosiner. Det vet jeg kan gi det vi kaller brennbæsj. Da får de veldig såre stumper. De små skal vel ikke ha så mye rosiner om jeg ikke husker helt feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå