Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Om nata sover jenta vår ganske bra om jeg mater annenhver time og bysser henne i søvn. Men hun finner ikke roen på dagene, og det ender opp med bæring hele dagen, byssing og lite søvn på henne. Noe som blir ennå verre når hun blir overtrett. Hun sliter med magen også. Så i dag la jeg henne ned i vogga på magen, og nå har hun sovet der i snart en time i strekk, det har skjelen skjedd her på dagen. Hun ligger 4 meter fra meg, jeg følger med henne hele tia.. Hva tror dere? Veldig uforsvarlig?
fox`y Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 måtte legge gutta mine på magen jeg også. begge hadde kraftig kolikk. Mine ligger fortsatt på magen, er 1.5 år og 3.5 år. så d går nokk kjempe fint. bare kontroler henne gjevnlig så går d nokk bra:)
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Takk for svar. :-) Hun sover ennå, helt utrolig!! Har jo faktisk fått ryddet kjøkkenet og lekt med mitt andre barn. :-P
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Begge mine 2 første sov aldri annet enn på magen. Så lenge det ikke er for varmt, bra luft osv er det ikke så farlig som man kanskje skulle tro.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Om du fortsetter å ha henne på magen, men er veldig bekymret, så kan du jo kjøpe pustealarmen: babysense=)
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Har den i senga om natta, Coc-a-ror-i-non-a. :-) Veldig fornøyd, mamma får nattesøvn mellom amminga. :-)
mamman til to gutter Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 På natta sov han kun på ryggen til han snudde seg selv, men på dagen fikk han lov å sove på magen når jeg var i nærheten. Han hadde også problemer med magen og det hendte faktisk at jeg lot han sove på magen, på magen min om natta, for da sov han best.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Samme her=) Er den som har reddet søvnen min de siste 18mnd;-) Nå bruker jeg den på lillesøster, og da har jeg en plate i sengen, og en plate i bagen... Hun sover bare i bagen enda=)
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 å natten, nei, det turde jeg ikke. På dagtid derimot kunne de gjerne sove på magen så lenge jeg kunne overvåke dem når de sov, f.eks lå ved siden av meg i sofaen eller oppå magen/brystkassen min.
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #11 Skrevet 28. februar 2009 Jenta mi sov på magen de første 6-7 ukene, på natta lå hun på magen oppå magen min. Så dro jeg til kiropraktor med henne og det viste seg at hun hadde låsninger i rygg, nakke og bekken. Siden hun ble friskmeldt derfra har hun sovet på ryggen. Hun trives på magen når hun leker men ikke ellers nå. Strax 7 mnd. nå.
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Takk for svar alle sammen. :-) H&A&L; hun har nakkelåsning og stivt hofteledd som vi går på behandling for, men trenger noen behandlinger til for at det skal bli helt bra. Men takk for svar. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå