Gå til innhold

Barnevognkupp i Strømstad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å være litt harry idag og dra over til Søta Bror for å utnytte den dårlige svenske kronekursen. Har nemlig hørt rykter om at man kan gjøre bra barnevognkupp i Strømstad. Noen som har erfaringer fra dette og som kan gi meg noen gode tips og råd?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror babybutikkenen på svinesund er billigst. Den som ligger på det gamle handelsområdet der.

Vi sparte MAAANGE tusen da vi fikk førstemann :)

Bilstol var også rimelig der. Vi kjøpte Acta Gracco med base da vi fikk nr 2. Ga 1200 svenske for den, og den kostet 2490 norske på Babyshop.....

Skrevet

Takk for svar :) Har sett på en Emmaljunga-vogn som jeg håper de har inne. Kjekt å vite at det finnes billige barneseter også. Ha en fortsatt fin lørdag!

Skrevet

De er ganske billige på happy - land eller hva det heter, innerst på svinesund.. Men vi endte opp med å kjøpe vår i babybutikken i kjelleren på nordbysenteret. Fjoråretsmodell til knallpriser, og kursen er jo ypperlig nå. Tvillingvogn - OTH Urban Jungle, med to hardbager - svenske kr ny modell 14000,-

Vi gav 6800,- norske for vår! ;)

Skrevet

Ville dratt i barnebutikken i strømstad, den som ligger ved polet.. vi har bestilt en emmajunga vogn.. sparte over 2000 kr på den+ at jeg fikk med en stelleveske gratis...;)

Skrevet

Du som har bestilt vogn - husker du hva butikken heter? Vi skal også ha Emmaljunga

Skrevet

Vi handlet alt der når vi fikk første og sparte mange tusen. Handlet på svinesund på happy land. Var å kikket litt nå for bare noen dager siden. Det skal være billigere der enn den ved siden av polet i Strømstad, og mye billigere enn den som ligger på Nordbysenteret.

Skrevet

heter ikke den kattis eller noe da tro....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...