Øysteinbaby2 Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Synes jeg har gått i en EVIGHET også er det 3 hele måneder igjen?? Blir litt dårlig av å høre andre si at de synes tiden raser unna...Buhu...
♥REBECCA♥ Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 jeg har 79 dager igjen,syns det har gått utrolig fort:)
Heidi <3 Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 uha, jeg har 182 dager igjen og synes det går veldig treigt ja.. men jeg er også mye dårlig og ligg i senga meste av dagen.. og da går vel tiden tregere.. er du i bra form? noe som hjelper meg litt er å sette opp korte mål, og når jeg så er kommet ditt gjør vi på noe koselig sammen.. drar på kino, eller spiser kjempe god mat feks..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 det høres faktisk overkommelig ut med de derre målene! Her også går det ulidelig tregt.. Har 144 dager igjen, og de siste 2 ukene har gått spesielt tregt! Føler jeg liksom aldri når 20 uker.. Liksom en ny liten milepæl det der.. Er 19+4 nå.. Kanskje jeg skal sitte meg et lite mål ved 21 uker? Men når det er like før fødsel, så tenker jeg at jeg får litt panikk, he he. IKKE en ting jeg gleder meg til det kan jeg bare si, hadde en liten panikk drøm om det der.. :-S
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Kan vi være så snill og bytte? Jeg VIL at tiden skal gå sakte. Føler meg overhode ikke klar for å bli mamma igjen, for å ha en baby til og nok en spedbarnsperiode. Vil flytte det så langt frem som jeg bare kan, men for meg er det stikk motsatt. Tiden går fremover med sjumilssteg og jeg blir helt svett av hvor fort det går. Er ikke klar for dette enda!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Her i huset har vi nok ingen barn fra før, så er nok derfor tiden går så seint! Sitter jo bare her og studerer den derre magen som vokser sakte men sikkert! Men vet jo fra venninner som har barn fra før at der har de jo ikke oversikt over hvor langt de er på vei en gang! :-) Men gleder meg uansett voldsomt til å se den lille gutten min og hvordan han ser ut!
trine4 Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 hei .har også 92 dager igjen og syntes at dette går utrolig tregt.har tre barn fra før,men er 100prosent syke meldt ,kanskje det er derfor dagene går så tregt,venter gutt nå og har trejenter så det blir koselig.hærer nok mere fra deg fremmover.trine
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Jeg er 13+3 idag, og har hele tiden syntes at tiden går kjeeempe sakte. men det kan være fordi jeg kjeder meg da. Er for sliten til å finne på noe, sitter her bare, sover mye, er sykmeldt... Håper tiden kan gå fort snart. Gleder meg til at graviditeten er over ogh jeg har blitt mamma!
Mamma´n til lillemor Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Henger meg på her. Er så lei av at andre sier til meg at tida flyr. Den gjør ikke det for meg. Har 131 dager igjen, og synes det er lenge å vente. Holder på å pusle hjemme med å stelle i stand, men mannen min sier at det kommer til å støve ned før babyen kommer. Forstår godt at tida går fort når man har flere barn, men for oss som kun har hund og gleder oss vedlig til babyen, så går det sakte. Jobber fullt, men er vel kanskje ikke så flink til å finne på ting utenom. Føler stort sett at jeg får nok sosialt samvær i jobben min, og har blitt litt plaget med bekkenløsning nå som begrenser meg litt.
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 Henger meg også på her..har 191 dager igjen, og tiden går så sakte at åååååå, Nå skal det sies at jeg har vært sykemeldt siden uke 6. og kan ikke gjøre så mye før rygg og hofter ikke vill mere....menmen det må vell bli bedre, tiden går vell fortere nå det blir mere vår og sommer
MღM Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Her går det veldig opp og ned. Noen dager gleder jeg meg veldig og tanken på å føde og alt er ikke skremmende i det hele tatt. Mens andre dager er jeg sååå glad det enda er en stund igjen for jeg synes alt virker skummelt og jeg føler meg så sliten og ikke klar for alle utfordringene som som kommer....
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 1. mars 2009 #12 Skrevet 1. mars 2009 Helt enig!!! Jeg har 172(!!) dager igjen. Det føler såååååååå lenge ut!Tiden går litt fortere nå enn de første 3 månedene, men går fortsatt sakte. Føles ut som om jeg har vært gravid i en evighet, også har jeg verken fått mage, kjent spar eller vært på ul enda... Jeg gleder meg sånn til å bli mamma for første gang, men blir gal av å tenke på at det er hele 5 og 1/2 måned til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå