Gå til innhold

Kan luftsmerter kjennes ut som Rier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gubben hadde en aldri så liten hyrdestund i går kveld. Og i 4/5 tida i natt våkna jeg med så sterke smerter i ryggen og magen at jeg trodde jeg skulle føde. Jeg er i uke 33+3 med barn nr 3. Det var så og si konstante smerter, men med takvis forverring med noen minutter i mellom. Jeg kjennte at hodet fortsatt lå der det var sist. ned og bevegelig, så det har ikke vandra nedover enda. Det ga seg etter en stund, men jeg har ganske luft i magen i dag. Har kommet et par promper i dag for å si det sånn. Nå som jeg har gått rundt og pakka her til en tur til svigerfar så begynner det igjen.. mildere, men litt tak i ryggen og magen. KAn det være luft??? Kan det virkelig gjøre så vondt og i et belte i korsryggen og ligne rier??

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i hvertfall det jeg har kommet frem til.

Jeg har hatt mye smerter i det siste, og kommet frem til at det må være luftsmerter, er ganske forstoppet og fjerter en god del.

Når du får disse smertene, hvordan kjennes magen ut da?

Blir den hard?

Hvis du er i tvil, kan du jo ringe føden og høre, skader jo ikke.

Har selv 5 dager igjen til termin, så jeg tar det hele med stor ro.

Skrevet

Ja, tro du meg!

Hvis jeg ikke visste jeg var forstoppet og hadde luftsmerter i Desember hadde jeg ringt føden et par ganger da og trodd jeg var i fødsel. Føltes akkurat som rier da det stod på som værst.

Heldigvis fått orden på magen nå :D Mye luft fremdeles, men ikke noe mer forstoppelse her i alle fall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...