Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Hadde rødt blod i avføringen idag tidlig og ble skikkelig bekymret:( Men jeg har mensen og blør en del så tenkte at kanskje det kan ha en sammenheng der? Noen som vet? Var på do igjen i sted og da var det heldigvis bare bittelitt...Ser det uansett ann til mensen er ferdig,for er det ingenting da så er det vel en sammenheng... Men er fryktelig sår og har vondt i endetarmen så kanskje det kan være hemorider og..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Hvis du er plaget med hemorider er det nok bare de som blør. Er det friskt blod og det er ikke i selve avføringen hvis du skjønner ? Men går det ikke over må du kontakte legen.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 Er ikke plaget med hemorider,men kan jo være at jeg har det for det.. Er ikke i selve avføringen,men lå som ett lag utenpå og det var friskt.. Og ved neste runde så var det bare litt i det siste som kom! Skal kontakte legen hvis det fortsatt er der når mensen er over..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Høres ut som hemorider, jeg har æren av å være plaget med det innimellom og da blør jeg slik som du forklarer.Men det varer aldri lenge og jeg har ubehag baki der når de kommer frem.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2009 Har litt vondt baki der nå ja og er veldig sår,gjør vondt å gå Åsså får jeg liksom ikke til å gå ordentlig på do,får liksom ikke ut alt om du skjønner...Er nok hemorider jeg har og da tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå