Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Og broren min å. FÆLE drømmer. Hvorfnr drømme dette? Kanskje det kommer til og skje?!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Altså,at broren min dør også mente jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 nå er ikke jeg noen drømmetyder, men vil heller tro at du drømmer dette fordi du er redd for at det kan skje. Ikke at det kommer til å skje.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Jeg drømmer og at barna mine dør. Jeg drømmer at en mann bryter seg inn i leiligheta vår og velger ene barnet mitt og henger det opp levende i en krok i taket og torturerer det med bind om munnen mens vi sover.. Også våkner jeg av at han går igjen. Jeg ser han går i gangen fra rommet til barna og forbi oss.. Han er så ekkel i gangen.. sånn flytene. Også går jeg inn på barnerommet og ser barnet mitt på 1,5 henge der i taket, blodig i en krok med ødelagt underliv osv.. HELT MORBID OG SYKT!!! og det kommer ikke til å skje, og det er bare min hormonelle hjerne som ser for seg mine værste mareritt. Det var ett eksempel, jeg skal spare dere for resten. Jeg våkner gjennomvåt av svette, skrikene og gråtene når jeg har de marerittene. (Nei jeg ser ikke for mye på skrekkfilmer osv.. jeg kan ikke det.. Ser ikke på det i det hele tatt, fordi fantasien min trenger ikke næring til å drømme om syke ting, det klarer den helt fint alene.) Så ta det med ro.. det er bare du som drømmer om noe du er redd for.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Huff for en fæl drøm. Drømmer ofte at dem drukner jeg da..ser at de synker,når nesten tak i handa demmes,og ser de drukner. Huff,dagen etterpå er ødelagt,tenker bare på drømmen. Ungene får knapt være ved vann og basseng. Eldsta har det på skolen,huff. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå