Stripepus Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Det er meg det..er så trøtt og elendig enkelte morninger at jeg virkelig må anstrenge meg for å være hyggelig med ungene. Idag klarte jeg det ikke... Som vanlig var de to minste oppe i halv seks tiden. Eldsteman lå og dro seg til halv syv...Gikk vel egentlig greit helt til mellomsnuppa og eldstemann satt midt oppi tusen leker og krangler og hyler om en bitteliten Walle figur!!!! Suremamman måtte komme med en tirade om alle de stakkars barnasomikkeharnoenleker osv:/ Tilslutt var det en temmelig muggen gjeng som seg oppover trappen for å sette seg forran barne tv (takk gud for barne tv). Uff, nei. Nå siver dagslyset inn i stua og humøret stiger gradvis, men er ikke noe koselig med sånne morninger altså...Et lite hjertesukk bare,. God morgen til dere alle foresten. Håper dere får en fin dag:)
ALIICE Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Hehe.. Du har min fulle forståelse:) Har bare et barn jeg da, men han sover aldri lengre enn til 6 på morgenen. Men det er riktig som du sier, når dagslyset kommer blir alt så meget bedre:) En fin dag til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå