Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Er det noen stemødre her, -som ikke bare er helgestemor, men noen som er i samme situasjon som meg, dvs mannen har den daglige omsorgen for sine barn fra tidl forhold?? Ønsker meg noen å "snakke" med og få litt råd og tips av. Vi har hatt omsorgen siden barna var små, men det er jo bla en x i vårt liv, som har ungene annen hver helg, og kan gjøre livet litt surt for å si det sånn... Vi har for øvrig "våre barn" også.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Det er faktisk ei her inne med nicket stemor som kanskje kan bidra med noe. Men hun ble mamma i går kveld selv også så hun er nok ikke her før mandag, du kan prøve å rope på henne da:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 har vært i din sit i mange år så bare si fra hva du vil diskutere. Nå har han kone nr tre så jeg sender fellesbarenet til ham på helgesamvær men hadde hans sønn fra tidligere boende hos oss i de årene vi var gift. Tror stikkordet for begge sider er gjensidig respekt..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Det går mye på at jeg får beskjed om at jeg ikke bestemmer over dem, og skal slutte å leke mora dems v å bry meg om dem... Men, når jeg da gjør som dem sier og tar meg av "mine" barn så får jeg beskjed om at jeg forskjelsbehandler ungene. Pokker ikke enkelt... Kommer både fra ungene og mora.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå