Meg og bøllegutta!! Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Om 1 mnd er vi på Garn canari med mine foreldre , søstra mi og hennes mann og lillegutt........... vet noen hva temperaturen ligger på der rundt den tiden? har vært i des/januar en gang og det syns jeg ikke var varmt nok egentlig!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Har vært der i påska og det var varmt og fint. Kan være litt kjøligere på kvelden bare. I hovedstaden var det temperaturmålere og der hadde vi 30+ ihvertfall. Vi bodde i Bahia Feliz. Barnevennlig og fint c",) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå