Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Morgenen startet veldig mye tidligere enn a mor ønsket her i hus... Min tur å stå opp i dag. Ble nedstemt i tv valg også, så da ble det den faste plassen i sofakroken med intrnettet mens frøkna sitter å ser på tegnefilm. ) Dere må ha en strålende dag, og masse kos ute i det flotte været! Her i gården skal vi ut på langtur med hester og vogn. Liten gleder seg som en helt og må innrømme at a mor ser frem til at pappan våkner og er klar:-)
Underveis --> Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 God morgen ja! Foreløpig barnløs, men ukristelig tidlig oppe alikevel! 20 dager igjen til termin i dag og bekkenet krangler og mannen snorker *hihi* Stod opp liksågodt ;-) Vurderer frokost av de fylte hornene som vi skal ta med som barselgave til min søster som fødte her for et par uker siden (Hengebuksvinet, her inne på BiM). Ble jo så mange at det gjør sikkert ikke noe om den gravide tar seg et par! Har akkurat kjøpt oss ny bil, og jeg gleder meg til å kjøre voksenbilen (vi ha kjørt varebiler begge to frem til nå ;-) de to timene det tar å komme seg dit! Blir vår utflukt i helgen. Ellers blir det vel kjedelig husarbeid som jeg har utsatt (hater å brette klær!) mens mannen tapetserer barnerommet. God helg på Toten. Skal vinke når vi kjører forbi senere i dag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå